Digital marketing?
Dobrze trafiłeś. 

Digital Marketing

Chcesz wygenerować więcej ruchu w Swoim biznesie? Nasi specjaliści wiedzą jak to zrobić. 
Przez lata doświadczenia i dziesiątki zrealizowanych kampanii wiemy jak trafić do konkretnych osób, potencjalnie zainteresowanych Twoim biznesem. Każda branża wymaga innych działań, dlatego przed rozpoczęciem działań przygotujemy pełną strategię stworzoną specjalnie dla Ciebie w której wyznaczymy sobie również cele. Po przeprowadzonej kampanii otrzymasz pełen raport z podsumowaniem oraz rekomendacją następnych działań.

Starczy tych ogólników.
Przejdźmy do szczegółów

Kampanie SEM

Marketing w wyszukiwarkach jest jednym z najbardziej rozbudowanych form reklamy.
Nie wystarczy jedno hasło plus grafika, jest to cały proces rozłożony w czasie na którego końcu jest zakup.
.
Dowiedz się więcej

Kampanie SEM rekomendujemy dopiero po odpowiednim zadbaniu o stronę www i jej optymalizacje. Dopiero wtedy jesteśmy w stanie przeprowadzić skuteczną kampanie. Pamiętajmy, że kampanie SEM to nie jest jednorazowa akcja, tylko proces rozłożony w czasie. 

Copywriting & Strategy

Do każdej naszej kampanii najpierw przygotowujemy strategie oraz estymujemy efekty i koszta. Następnie zadaniem copywritera jest dopilnowanie by wszystkie wpisy oddawały Tone of Voice marki i wcześniejszych założeń.
Dowiedz się więcej

Każda platforma w szeroko pojętym internecie wymaga zupełnie innego podejścia. Nie tylko strategicznego, ale również słownego. Nasz copywriter dostosuję słownictwo oraz treść do Twojej grupy odbiorców. Tak, aby reklama była spójna z wcześniej przyjętą strategią oraz trafiała do grupy docelowej.

Social Media Management

Każda platforma jest zupełnie inna i nie trzeba korzystać ze wszystkich. Wspólnie stworzymy to co będzie dla Ciebie najbardziej odpowiednie. 

Dowiedz się więcej

Reklama w social mediach jest jedną z najbardziej wymagających form reklamy. W odróżnieniu od innych typów, w SM możliwy jest dialog między marką – użytkownikiem. Wiele marek boi się tego dialogu i odcina się od swoich kampanii. Zapominają, że mogą wykorzystać skrócony dystans i zbudować siatkę fanów marki. Nie ważne, że nie kupują nic od Ciebie, ważne, że polecą Cie swoim znajomym.

Identyfikacja Graficzna

Twoja marka musi być rozpoznawalna. Zaprojektujemy logo oraz przygotujemy Key Visual, który następnie będzie wykorzystywany w SM.

Dowiedz się więcej

Kolory, kształt, typ, wielkość – to wszystko wpływa na to jak Twoją firmę odbierają inni. Twoje logo i KV powinny nie tylko cieszyć oko Twoich klientów, ale też być przejrzyste
i przekazywać wartości, które dla Twojej firmy są najważniejsze.

Marketing Szeptany/Buzz

70% użytkowników decyduje się na zakup produktu lub usługi jeśli opinie innych internatów na ten temat są pozytywne.
.
Dowiedz się więcej

Tylko dla niektórych klientów proponujemy tę formę marketingu. Z kilku powodów, przede wszystkim sami musimy wierzyć w Twoje produkty/usługi. W innym przypadku nie będziemy w stanie poprowadzić odpowiedniej “szeptanki”.
Kolejnym powodem jest to, że nie wszystkie marki mają na tyle odwagi by przeprowadzić kampanię szeptaną.

Google AdWords

Nie każda marka musi prowadzić profil na Facebook’u czy Instagramie. Jednak wszyscy powinni swoje kampanie zacząć od Google AdWords

Dowiedz się więcej

Kampanie w Google są jednymi z najbardziej sprzedażowych kampanii w internecie. Dzięki nim, dotrzemy do osób, nie tylko na jednej platformie tylko na wszystkich platformach
z których korzystają. Szczególnie skuteczne, gdy chcesz dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców.

Pozycjonowanie

Czy sprawdziłeś kiedyś co jest na drugiej karcie w wyszukiwaniach Googla? Znajdziesz tam wszystkie źle zpozycjonowane strony!

Dowiedz się więcej

Budowa strony do dopiero pierwszy krok. Teraz musisz sprawić, że osoby szukające produktów/usług takich jak Twoje znajdą Twoją stronę. W tym celu, potrzebne jest profesjonalne zadbanie o pozycjonowanie strony.

Newsletter

Utrzymaj kontakt ze swoimi klientami i fanami. Informuj ich na bieżąco czego mogą się spodziewać w najbliższym czasie.

Dowiedz się więcej

Przedsiębiorcy często narzekają, że działanie newslettera to od 5 do 10 % skuteczności. Co się dziwić jeśli nie potrafią z nich odpowiednio korzystać. Wiadomości wysyłane bezpośrednio do zainteresowanych fanów tworzą relację użytkownik-marka. Dzięki temu klient jest zawsze na bieżąco z tym co się dzieje w Twojej firmie, wie o zmianach i nadchodzących promocjach. Takie działania najlepiej się sprawdzają w trakcie wzrostów sprzedażowych, takich jak: Black Friday czy też święta.

Zacznij z nami

 Zapytaj o strategie!