Moda premium?

Proszę bardzo

Case study

Klient

Castellani to polska marka ubrań luksusowych dla kobiet, które wiedzą czego chcą od życia. to nadzwyczajny miks doskonałości i niezależności, nadzwyczajności i codzienności, tradycji i innowacji. To czysta pasja i kreatywność we włoskim wydaniu.

Zadania

Zadanie może się wydawać proste – naszym celem jest sprzedaż w sklepie internetowym oraz zachęcenie do odwiedzenia butiku klienta. W tym celu działamy remarketingowo – stworzyliśmy kampanie zarówno w social mediach jak i google na przejścia na stronę, a następnie z nich przygotowaliśmy grupy remarketingowe  – do kobiet, które już nas znają dotarcie było proste. Z całą pewnością proces był ułatwiony przez bardzo dobrej jakości produkty klienta.

Oprócz działań reklamowych oraz contentowych ruszyliśmy z kampanią influencerską. Choć dobór influencerów nie był prosty ponieważ szukaliśmy osób

Oprawa graficzna 

Zobacz też