Recykling?
Postaw na prawdziwe zero waste
Case study

Klient
Karat Recykling S.A. działa na polskim rynku od 2003 roku, pomagając chronić środowisko naturalne przez rozwiązywanie problemów związanych z odpadami. Spółka prowadzi działalność w zakresie szeroko rozumianego recyklingu – odbioru, magazynowania i przetwarzania odpadów do ponownego wykorzystania
1. Kampania remarketingowa (social media + google)
2. Budowa strony internetowej
3. Materiały wideo
Zadania
Mamy już doświadczenie w sprzedaży akcji. Jednakże dobrze wiemy, że nigdy nie ma dwóch takich samych klientów. Dlatego, dla naszego klienta Karat S.A. przygotowaliśmy kampanie „postaw na prawdziwe zero waste” wydobywając z naszego klienta prawdziwą unikalną cechę produktu – 100% recyklingu. Dzięki nowej technologii byliśmy w stanie odzyskiwać cały suoriwec.
Przygotowaliśmy odpowiednią kampanie, landing page, który był w pełni zabezpieczony i umożliwiał zakup akcji potencjalnym inwestorom oraz pulę 5 filmów marketingowych
Projekt został stworzony przy współpracy z Agencją DSBJ Group – www.dsbjgroup.pl
Usługi

Strona internetowa powstała za pomocą WordPressa na specjalnie stworzonym dedykowanym layotcie dla klienta. W ramach strony podpieliśmy możliwość dokonywania tranzakcji internetowych. Strona została odpowiednio zabezpieczona przed potencjalnymi atakami tak, aby dane naszych kupujących były w pełni bezpieczne.