AKADEMIA MEWY

Szkolenie stacjonarne
E-commerce od A do Z

Dwudniowy stacjonarny kurs, który jest efektem 10 lat pracy w marketingu.  Szkolenie dla tych, co dopiero zaczynają ze sprzedażą produktów czy też usług w internecie oraz tych bardziej zaawansowanych, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe.

O wydarzeniu

Szkolenie jak
dla swoich

W trakcie dwudniowych warsztatów, poruszany jest taki ogrom wiedzy, że osoby, które go ukończą mogą spokojnie zacząć pracę  w agencji marketingowej.

Poruszamy tematy od budowy strony (Pagebuildery, podstawy UX Design, obsługa sklepu) po lejki sprzedażowe, które mają na celu optymalizacje przychodu. W trakcie szkolenia otrzymasz gotowe rozwiązania do wdrożenia w swojej firmie!

Z racji na formułe, liczba miejsc jest ograniczona! Każda z osób po ukończeniu kursu otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia

Główny prowadzący

August Jakubowski

Założyciel agencji BlackMewa.
Związany z marketingiem od 10 lat, odpowiedzialny za komunikację w social media takich marek jak: UPC Polska, Panasonic Miele, Colian, Audi, Roche, Go Sport i wiele innych. Tworzy reklamy oraz szkoli klientów z branży marketingowej oraz IT. 

Kurs stacjonarny

E-commerce od A do Z

Data wydarzenia

Miejsce szkolenia

Harmonogram

Dzień pierwszy

Agenda Dzień 1

„SEO i skuteczne ścieżki zakupowe. Jak wzmocnić swoją obecność w sieci i zwiększyć sprzedaż”

9:00-9:30
Przywitanie uczestników, omówienie celów szkolenia i harmonogramu, przedstawienie prowadzącego

9:30-11:00
Strona WWW –  dlaczego i na co zwrócić uwagę

  • Dlaczego własna strona www i jej znaczenie w marketingu
  • Po co warto posiadać własną stronę internetową
  • Z jakich silników korzystać – wordpress, presta czy shopper?
  • Ile to kosztuje?
  • Jakie są najważniejsze elementy dobrej strony internetowej
  • Najważniejsze elementy dobrej strony internetowej,
  • Na co zwrócić uwagę budując stronę www,
  • Czy korzystać z gotowych layoutów?

11:15-12:30
Projektowanie skutecznych ścieżek zakupowych

  • Czym są ścieżki zakupowe
  • Jak zaprojektować skuteczne ścieżki zakupowe
  • Jak ułatwić zukup naszych produktów/usług przez naszą stronę 
  • Triki wspomagające sprzedaż (gotowe materiały do wdrożenia)
  • Case study – omówienie przykładów skutecznych ścieżek zakupowych

12:30-13:30
Lunch

13:30-15:00
Jak zaprojektować dobry sklep online

  • Własny sklep czy market place- porównanie platform.
  • Najlepsze praktyki w projektowania sklepu online
  • Jak zaprojektować skuteczną stronę produktu – case study

 

15:15-16:30
Jak być zawsze widocznym w przeglądarkach internetowych

  • Co to jest SEO?
  • Czy warto wdrożyć działania SEO na swojej platformie?
  • Jak działa SEO?
  • Na co zwracać uwagę już przy budowie strony internetowej,
  • Jak okiełznać algorytm Google (na tyle na ile to możliwe 😉 ),
  • Jakie są najlepsze praktyki SEO
  • Gotowe mechanizmy do wdrożenia we własnej marce

16:30-17:00
Podsumowanie szkolenia i omówienie wniosków

Dzień drugi

Agenda Dzień 2

„Jak stworzyć markę, która przyciąga i zyskuje zaufanie klientów”

 

9:00-9:30
Przywitanie uczestników, poznanie się, omówienie celów szkolenia, harmonogramu, przedstawienie zespołu prowadzącego

9:30-11:00
Jak zbudować markę firmową w Internecie

  • Jakie pytania powinniśmy sobie zadać przed zbudowaniem firmy
  • Czym jest marka firmowa, marka własna, a czym firma
  • Wpływ marki firmowej na postrzeganie firmy i jej produktów/usług
  • Strategie budowania marki i zwiększania jej wartości

 

11:15-12:45
Budowanie jakościowej marki w Internecie

  • Jak zbudować swoją markę firmową w Internecie 
  • Jak stawiać pierwsze kroki i następnie je rozwijać
  • Skuteczne narzędzia i strategie promocji produktów i usług w sieci
  • Dostosowanie strategii marketingowej do specyfiki branży i grupy docelowej
  • Jak zbudować strategię marketingową,
  • Jak wyznaczyć własną grupę docelową,
  • Jakie social media będą dla nas odpowiednie,
  • Narzędzia analityczne, które pozwolą nam zweryfikować nasze działania – jak je czytać (Google analytics)

12:45-13:45
Lunch


13:45-15:15
Zainteresuj zaangażuj, zaufaj i sprzedaj – jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy

  • Skuteczne strategie przyciągania nowych klientów  – jakie elementy powinna zawierać dobra strategia reklamowa – gotowe case studies i elementy do wykorzystania!
  • Jakie są najważniejsze cechy oferty, które przyciągają klientów
  • Jak ustawić kampanie marketingowe (META ads – fb oraz ig – TikTok Ads)
  • Konfiguracja konta reklamowego
  • Typy reklamy – którego kiedy używać
  • Wpięcie pixela na Twoją domenę
  • Jak korzystać z pixela
  • Kampania remarketingowa, jak ją ustawić (gotowe grupy odbiorców)

15:15-15:30
Przerwa

15:30-16:30
Remarketing 

  • Wykorzystanie remarketingu w promocji firmy
  • Gotowe schematy reklam
  • Gotowe kreacje
  • Case studies udanych i nieudanych akcji promocyjnych

Budowanie pozytywnych relacji z klientami

  • Customer success 
  • Budowanie relacji z klientem
  • Jak sprawić, że Twój klient do Ciebie wróci

16:30-18:00
Podsumowanie szkolenia,  omówienie najważniejszych wniosków, dyskusja

Dla pierwszych 3 osób, które się zapiszą na dwa dni szkolenia – konsultacje 1:1 z zespołem ekspertów!

Zapisz się jeszcze dziś!