AKADEMIA MEWY
Szkolenie stacjonarne
E-commerce od A do Z
Dwudniowy stacjonarny kurs, który jest efektem 10 lat pracy w marketingu. Szkolenie dla tych, co dopiero zaczynają ze sprzedażą produktów czy też usług w internecie oraz tych bardziej zaawansowanych, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe.
O wydarzeniu
Szkolenie jak
dla swoich
W trakcie dwudniowych warsztatów, poruszany jest taki ogrom wiedzy, że osoby, które go ukończą mogą spokojnie zacząć pracę w agencji marketingowej.
Poruszamy tematy od budowy strony (Pagebuildery, podstawy UX Design, obsługa sklepu) po lejki sprzedażowe, które mają na celu optymalizacje przychodu. W trakcie szkolenia otrzymasz gotowe rozwiązania do wdrożenia w swojej firmie!
Z racji na formułe, liczba miejsc jest ograniczona! Każda z osób po ukończeniu kursu otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia
Główny prowadzący
August Jakubowski
Założyciel agencji BlackMewa.
Związany z marketingiem od 10 lat, odpowiedzialny za komunikację w social media takich marek jak: UPC Polska, Panasonic Miele, Colian, Audi, Roche, Go Sport i wiele innych. Tworzy reklamy oraz szkoli klientów z branży marketingowej oraz IT.
Kurs stacjonarny
E-commerce od A do Z
Dzień 1
Budowa strony www i działania SEO- W trakcie dnia pierwszego dnia kursu dowiesz się m.in.:
- – Jak zaprojektować dobry i przyjazny użytkownikowi sklep online, (nie potrzebujesz wiedzy programistycznej!),
- – Jak być zawsze widocznym w przeglądarkach internetowych (podstawy działań SEO – gotowe schematy),
- – Jak projektować skuteczne ścieżki zakupowe, tak aby zapewnić użytkownikowi łatwy zakup.
- I wiele innych!
Pakiet dwóch dni!
NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANY!- Pakiet dwóch dni szkoleniowych to blisko 16h warsztatów z praktykami. Po realizacji szkolenia będziesz w stanie stworzyć i skutecznie rozpromować swój własny sklep online lub też sklep swoich klientów.
- Posiądziesz całą wiedzę jaką wykorzystują najlepsze agencje marketingowe, dzięki czemu albo samodzielnie rozpoczniesz działania lub będziesz posiadać komplet kompetencji, aby nie dać się oszukać we współpracy z agencjami.
- Po zakończonym kursie wystawiany jest certyfikat ukończenia.
Dzień 2
- W trakcie drugiego dnia dowiesz się m.in.:
- – Jak zbudować własną markę firmową w internecie
- – Jak przyciągnąć i zatrzymać nowych klientów
- – Jak wykorzystać remarketing w promocji swojej firmy
- – Jak dbać o relacje z klientami, by Ci czuli się zadbani i chętnie do Ciebie wracali.
- I wiele innych!
Data wydarzenia
Miejsce szkolenia
Harmonogram
Dzień pierwszy
Agenda Dzień 1
„SEO i skuteczne ścieżki zakupowe. Jak wzmocnić swoją obecność w sieci i zwiększyć sprzedaż”
9:00-9:30
Przywitanie uczestników, omówienie celów szkolenia i harmonogramu, przedstawienie prowadzącego
9:30-11:00
Strona WWW – dlaczego i na co zwrócić uwagę
- Dlaczego własna strona www i jej znaczenie w marketingu
- Po co warto posiadać własną stronę internetową
- Z jakich silników korzystać – wordpress, presta czy shopper?
- Ile to kosztuje?
- Jakie są najważniejsze elementy dobrej strony internetowej
- Najważniejsze elementy dobrej strony internetowej,
- Na co zwrócić uwagę budując stronę www,
- Czy korzystać z gotowych layoutów?
11:15-12:30
Projektowanie skutecznych ścieżek zakupowych
- Czym są ścieżki zakupowe
- Jak zaprojektować skuteczne ścieżki zakupowe
- Jak ułatwić zukup naszych produktów/usług przez naszą stronę
- Triki wspomagające sprzedaż (gotowe materiały do wdrożenia)
- Case study – omówienie przykładów skutecznych ścieżek zakupowych
12:30-13:30
Lunch
13:30-15:00
Jak zaprojektować dobry sklep online
- Własny sklep czy market place- porównanie platform.
- Najlepsze praktyki w projektowania sklepu online
- Jak zaprojektować skuteczną stronę produktu – case study
15:15-16:30
Jak być zawsze widocznym w przeglądarkach internetowych
- Co to jest SEO?
- Czy warto wdrożyć działania SEO na swojej platformie?
- Jak działa SEO?
- Na co zwracać uwagę już przy budowie strony internetowej,
- Jak okiełznać algorytm Google (na tyle na ile to możliwe 😉 ),
- Jakie są najlepsze praktyki SEO
- Gotowe mechanizmy do wdrożenia we własnej marce
16:30-17:00
Podsumowanie szkolenia i omówienie wniosków
Dzień drugi
Agenda Dzień 2
„Jak stworzyć markę, która przyciąga i zyskuje zaufanie klientów”
9:00-9:30
Przywitanie uczestników, poznanie się, omówienie celów szkolenia, harmonogramu, przedstawienie zespołu prowadzącego
9:30-11:00
Jak zbudować markę firmową w Internecie
- Jakie pytania powinniśmy sobie zadać przed zbudowaniem firmy
- Czym jest marka firmowa, marka własna, a czym firma
- Wpływ marki firmowej na postrzeganie firmy i jej produktów/usług
- Strategie budowania marki i zwiększania jej wartości
11:15-12:45
Budowanie jakościowej marki w Internecie
- Jak zbudować swoją markę firmową w Internecie
- Jak stawiać pierwsze kroki i następnie je rozwijać
- Skuteczne narzędzia i strategie promocji produktów i usług w sieci
- Dostosowanie strategii marketingowej do specyfiki branży i grupy docelowej
- Jak zbudować strategię marketingową,
- Jak wyznaczyć własną grupę docelową,
- Jakie social media będą dla nas odpowiednie,
- Narzędzia analityczne, które pozwolą nam zweryfikować nasze działania – jak je czytać (Google analytics)
12:45-13:45
Lunch
13:45-15:15
Zainteresuj zaangażuj, zaufaj i sprzedaj – jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy
- Skuteczne strategie przyciągania nowych klientów – jakie elementy powinna zawierać dobra strategia reklamowa – gotowe case studies i elementy do wykorzystania!
- Jakie są najważniejsze cechy oferty, które przyciągają klientów
- Jak ustawić kampanie marketingowe (META ads – fb oraz ig – TikTok Ads)
- Konfiguracja konta reklamowego
- Typy reklamy – którego kiedy używać
- Wpięcie pixela na Twoją domenę
- Jak korzystać z pixela
- Kampania remarketingowa, jak ją ustawić (gotowe grupy odbiorców)
15:15-15:30
Przerwa
15:30-16:30
Remarketing
- Wykorzystanie remarketingu w promocji firmy
- Gotowe schematy reklam
- Gotowe kreacje
- Case studies udanych i nieudanych akcji promocyjnych
Budowanie pozytywnych relacji z klientami
- Customer success
- Budowanie relacji z klientem
- Jak sprawić, że Twój klient do Ciebie wróci
16:30-18:00
Podsumowanie szkolenia, omówienie najważniejszych wniosków, dyskusja
Dla pierwszych 3 osób, które się zapiszą na dwa dni szkolenia – konsultacje 1:1 z zespołem ekspertów!