Blog
Dlaczego social media są ważne dla Twojego biznesu?
Dlaczego social media są ważne dla Twojego biznesu? Social media stały się integralną częścią naszego życia, a także biznesu. Firmy z różnych branż i wielkości korzystają z mediów społecznościowych jako narzędzia marketingowego. Ale dlaczego tak wiele firm inwestuje...
Domain Authority jakie ma znaczenie i jak sprawdzić ten wskaźnik dla własnej domeny?
Domain Authority jakie ma znaczenie i jak sprawdzić ten wskaźnik dla własnej domeny? Uzyskanie wysokiej pozycji witryny w wynikach wyszukiwania Google nie jest łatwym zadaniem. Musisz wziąć pod uwagę wiele czynników wpływających na ocenę strony przez googla i...
3 rekomendacje dotyczące Twojej firmy w social media od profesjonalnej agencji marketingowej.
Od razu uprzedzę - jeśli masz pytania, nie bój się do mnie napisać august@blackmewa.pl 🙂 Chętnie opowiem więcej lub zaproszę Cie do naszego biura na kawę by przegadać marketing Twojej firmy. A teraz - zaczynamy! Własne konto reklamowe Zacznijmy od tego, że...
Jak oddać własne produkty do zakładki zakupy w Google.
Każdy właściciel sklepu internetowego zastanawia się nad tym jak zwiększysz widoczność swoich produktów w sieci i tym samym dotrzeć do jak największej grupy potencjalnych klientów. Internet pełen jest magicznych instrukcji „jak poprawić swoją pozycję w Google”....
Czemu powinieneś zawrzeć działania na Tik Toku w swojej strategii marketingowej?
1190 sprzedaży!19 800 przejść na stronę!2 000 000 zasięgu!Czyli czemu powinieneś zawrzeć działania na Tik Toku w swojej strategii marketingowej? Odpowiedź jest bardzo prosta, TikTok już stał się 3 najważniejszą platformą społecznościową i wcale na tym nie poprzestaję....
Koniec Google Universal Analytics! Co musisz zrobić, żeby zachować swoje statystyki?
Google ogłosił, że 1 lipca 2023 r. wycofa Universal Analytics. Oznacza to, że masz już tylko trochę ponad rok na przeniesienie tagów i ustawień raportów do nowszej wersji analityki. Co w praktyce oznacza wyłączenie dotychczasowego standardu UA? Po 1 lipca 2023 roku...
Strona responsywna to za mało! Dlaczego tak ważne jest posiadanie strony mobilnej?
Termin „strona responsywna” nie jest już nikomu obcy. O konieczności przystosowywania stron do rozwiązań mobilnych mówi się głośno już od ponad 10 lat (no w Polsce trochę krócej). W ostatnich latach trend ten przybrał na sile. Jako punkt zwrotny przyjmuje się rok 2016...
SEO vs Social Media: co jest lepsze?
Trwa dyskusja na temat tego, która strategia marketingowa –marketing w wyszukiwarkach czy marketing w mediach społecznościowych – przynosiwiększy wzrost inwestycji. Spróbujmy odpowiedzieć na to pytanie. Na początku powiedzmy co jest czym: – Search engine optimization...
Czym jest Ad Tracking
Jesteś ciekawy, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoimi reklamami i co ich tak naprawdę interesuje? Jeśli tak, to śledzenie reklam jest doskonałym rozwiązaniem dla Twojej firmy. Proces ten odpowie na Twoje pytania. Więc, co to jest śledzenie reklam?...
O optymalizacji reklam na Facebook’u
Na faceboook’u codziennie jest aktywnych ponad 1,5 miliarda użytkowników. Nic dziwnego więc, że ta platforma jest najczęściej wykorzystywana przez firmy jako okazja do rozwoju i pozyskania nowych klientów. Dzięki reklamom na Facebooku możesz dotrzeć do ludzi...
Kiedy stosować atrybut rel=”nofollow”
Przypisanie do linku atrybutu rel=”nofollow” informuje wyszukiwarki, że link ma charakter komercyjny lub zawiera treść której nie popierasz. Łącza posiadające atrubut rel=”nofollow” są…
Jak dbać o bezpieczeństwo własnej strony internetowej?
Sama obecność online zapewnia Twojej firmie cenną widoczność, ale żeby wzbudzić zaufanie konsumentów do zakupów w Twojej firmie potrzebujesz bezpiecznej strony internetowej. Uruchomienie estetycznej i…
Co to jest robots.txt i jak wpływa na SEO?
Optymalizacja po kątem wyszukiwarek (SEO) obejmuje duże i małe zmiany na stronie. Plik robots.txt może wydawać się małym, technicznym elementem SEO, jednak jego konfiguracja może znacznie wpłynąć na widoczność i…
Jak SEO może pomóc Twojej małej firmie konkurować z gigantami branżowymi
SEO na ratunek Wprzypadku tradycyjnej reklamy zdolność konkurowania z innymi firmami zależy od budżetu wydanego na kampanie. W praktyce oznacza to, że jeśli prowadzisz małą firmę, prawie niemożliwe jest wyróżnienie się obok gigantów w swojej branży. Z drugiej strony...