Fałsz w…kurza!

Czyli jak to jest z tym drobiem?

Case study

Klient

Dobrydrób.pl to projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego. 
Przy projekcie współpracowaliśmy z takimi agencjami jak HiAgencja oraz Nieagencja.

Zadania

Po naszej stronie było przygotowanie layoutu strony oraz wdrożenie go na potrzeby projektu. W tym celu obmyśleliśmy layout, który z przymróżeniem oka przekaże użytkownikom wszystkie najważniejsze informacje na temat hodowli dobrego i zdrowego drobiu w Polsce. W tym celu odbiliśmy się od naturalnej kolorystyki oraz doodli drobiu. Całość akcji została oparta na claimie „Fałsz w…kurza” co sprawia, że odbiorcy z delikatnym uśmiechem patrzą na stronę i chętniej czytają całość 🙂   

Usługi

Strona internetowa, która powstała na silniku WordPress z wykorzystaniem page buildera divi oraz dedykowanych css. W tym projekcie nie posłużyliśmy się gotowymi layoutami tylko stworzyliśmy go od zera na potrzeby klienta. Strona jest humorystyczna pod względem copy oraz dzięki profesjonalnej ścieżce UX pozwala klientowi w prosty, graficzny sposób, zrozumieć zasady jakie spełnia bezpieczny, zdrowy drób. 

Oprawa graficzna 

Zobacz też