Flinta Taxi
Case study

Klient
Flinta jest nową na rynku taksówkarskim aplikacją do zamawiania przejazdów. Charakteryzuje się najlepszą ofertą – stawiają tylko i wyłącznie na nowe pojazdy, doświadczonych kierowców oraz najniższą cenę.
Zadania
Zubodwanie marki zupełnie na nowo. Znalezienie jej miejsca na rynku taksówkarskim. W ramach działań stworzyliśmy dedykowaną stronę internetową, która łączy dwa świat – świat
dla konsumeta w celu instalacji aplikacji oraz świat kierowcy, który chciałby współpracować
z firmą Jak nam wyszło? Spradzicie poniżej.
W ramach współpracy stworzyliśmy również dedykowaną strategię marketingową, którą zawiera sposób sprzedaży usług, promocji
w digitalu, która opiera się na wybiciu klienta znad konkurencji.
Usługi


Strona została zaprojektowana w taki sposób, aby wpasować się w obecnie panujące trendy w programowaniu oraz łączyła z prostotą użytkownia. Postawiliśmy na design szufladkowy, tak aby całość strony w prosty sposób była dostępna również
z poziomu telefonu. Strona jest dostępna w trzech językach. Na stronie wykorzystaliśmy również system swietcherów, które pozwalają w zależności od osoby odwiedzającej stronę dostosować wyświetlane treści.
W trakcie publikacji strony przeprowadziliśmy testy A/B mające na celu zweryfikowanie czy dobrany przez nas design jest czytelny
i zrozumiały dla użytkowników. Po ich zakończeniu wprowadziliśmy odpowiednie zmiany na stronie.
Oprawa graficzna





